moverstlv

מעבר דירה הוא אחד הפרויקטים הגדולים בחיי האדם הממוצע. זהו תהליך של לוגיסטיקה ארוכה תכנון קפדני אחר כל הפרטים הקטנים וכמובן עבודה מאומצת משותפת בין דיירי הבית לבין חברת ההובלות שאמורה לספק את שירות ההובלה.

למעשה מעבר הדירה הוא באופן טבעי נתון לחסדיה של חברת ההובלות אך לפני שניגש לבחירת חברת הובלות יש עוד נושא אחד חשוב והוא אריזת החפצים שבדירה אז הנה כמה טיפים כיצד לארוז בצורה קלה ונוחה כדי שבשעת מעבר הדירה החיים יהיו קצת יותר קלים.

moverstlv

דבר ראשון חשוב לזכור כי יש להתחיל את אריזת תכולת הדירה לפחות שבועיים מראש לא לחכות לדקה האחרונה ברגע שמתחילים לארוז מראש יכולים לארגן ולסדר את האריזה בצורה יעילה שתועיל כאשר מפרקים את האריזות בבית החדש.

זה הזמן לזרוק את כל החפצים שלא השתמשתם בהם מעולם והם רק יושבים בבית וצוברים אבק כשר רוצים לארוז את תכולת הדירה אין צורך בדברים שלא יהיה לכם שימוש בהם בידרה החדשה כך תפחיתו מעומס של הובלת הדברים וכן תפחיתו מאריזה מיותרת של חפצים.

עוד דבר חשוב שכדאי לזכור כאשר אורזים את הבית לא למלאות את הקרטונים יותר מדי אחרת גם הסבלים לא יוכלו להרים אותם וביום מעבר הדירה יסרבו להעביר את הקרטונים הכבדים

סמנו את הקרטונים ורשמו על דף מה יש בכל קרטון כך תוכלו להגיד לסבלים היכן להניח כל קרטון כאשר אתם עוברים ולאיזה חדר הוא מתאים ולא תצטרכו לעשות ערימה של קרטונים מלאים בכל התכולה ולא לדעת מה יש בכל אחד ואחד מהם.

כמובן שתצטרכו להשיג ניילון פצפצים כדי לעטוף על כל הדברים השבירים בבית לא לשכוח לרשום על הקרטון שביר.

ישנם כאלו שיגידו מאיפה אני מביא קרטונים ואיך אני יכול לארוז את כל הדירה בכוחות עצמי? גם להם ישנו פתרון יעיל ואיכותי אריזת חפצים על ידי חברת ההובלות למעשה כאשר חברת ההובלות אורזת לכם את החפצים היו בטוחים שהיא עושה זאת באופן מקצועי והכי יעיל עבור מעבר הדירה.

שירותי הובלה למעשה יכולים להציע עבורכם מגוון רחב של פתרון בעיות ולא רק הובלה גרידא חברות ההובלה כיום מסייעות רבות במהלך העברת הדירה אם זה בנושא של אריזה או מציאת פתרונות מיוחדים כדי להעביר דברים במקומות שאין גישה אליהם.

כאשר אתם עושים סקר שוק ופונים לבדוק מחירים מחברת ההובלה שאלו ובררו על כל השירותים הניתנים לכם מחברת ההובלה כך תוכלו להוביל את הדירה ואת תכולתה בבטחה אל יעדכם החדש.

MOVERSTLV אריזה לקראת ההובלה
שירותי אריזה והובלה – הכל במקום אחד, פורטל Moverstlv.com

כתיבת תגובה