בס"ד

מעבר דירה והובלת תכולת הדירה עלול להיות מלחיץ ולא קל בייחוד ביום המעבר עצמו ישנם הכנות שאמורות להתבצע לפני יום המעבר עצמו צריך להתחיל לדאוג לארוז הכל שבוע או שבועיים לפני לפחות לא לחכות לימים האחרונים כדי לא להיכנס ללחץ לסמן כל קרטון מה מכיל בפנים לדאוג לעשות מעבר דירה לקו הטלפון  ולכבלים וכמובן והכי חשוב למצוא חברת הובלה אמינה ואיכותית שתדאג להעביר את תכולת הדירה בצורה הטובה ביותר על מנת למצוא חברת הובלה טובה חובה לעשות סקר שוק כדי לבחור את החברה האמינה והטובה ביותר מבין מבחר מובילים לדירה שקיימים בענף. אז לאחר שמצאתם חברת הובלות והכל ארוז ומוכן הגעתם ליוםן הגורלי של העברת הדירה.

מה צריך להכין ליום המעבר

צידה לדרך יום שעוברים בו דירה אין זמן להספיק לבשל ולהכין אוכל כראוי זהו גם יום מתיש במיוחד לכן כדאי להכין צידה של אוכל ושתיה לקראת אותו יום כדי שלא יתפוס אתכם הרעב בדיוק כשאתם לא מוכנים.

לתפוס חניה מומלץ וכדאי מאוד לקום בבוקר מוקדם לרדת לרחוב עוד לפני שמגיעים המובילים ולתפוס להם חניה למשאית עצה זו היא קריטית בייחוד אם מדובר בערים באזור המרכז ששם צפיפות החניה גדולה ואין מקום להעמיד את המשאית אם ניתן ואפשר טוב גם לתפוס חניה סמוך לדירה החדשה שאליה רוצים לעבור.

דברים יקרי ערך כדאי מאוד לקחת את כל הדברים יקרי הערך שברשותכם תכשיטים, חפצים שבירים ונדירים בכוחות עצמכם ברכב הפרטי, בנוסף לא כדאי לשים דברים נוזליים כגון שמפו וסבונים בקרטונים שארזתם ולתת למובילים לקחת אותם ברוב המקרים זה נשפך כיון שהמובילים לא בדיוק עדינים עם הקרטונים שארזנו והם מניחים אותם בצורה אגרסיבית דבר שעלול לגרום ללכלוך ולבלגן כאשר נמצאים מוצרים המכילים נוזלים שונים. גם את אלו קחו ברכב הפרטי שלכם.

חפצים אישיים לשים לב לא לתת להמולה ולבגלן להוציא אתכם מריכוז ולאבד חפצים חשובים כגון מפתחות של הרכב או של הבית ארנקים שעונים וכד'

 יחס גורר יחס  דאגו לפועלים ולסבלים שלכם והם ידאגו לכם בחזרה תציעו להם מים ושתיה או אפילו אוכל היחס הטוב מצידכם יגרור יחס טוב מצידם והם יעשו הכל כדי שתהיו מרוצים. אל תשכחו לתת טיפ. הטיפ מתמרץ את הפועלים וגורםן להם לעבוד הרבה יותר טוב ואף גם יעזרוט לכם בארגון וסידור הדברים בתוך הבית החדש. כלל זה תופס כמעט בכל ענף בייחוד בתחום ההובלות ששם העבודה קשה ומאומצת ולא תמיד בעל הבית משלם היטב לפועלים שלו גם אם רכשתם בריהוט חדש ואתם אמורים לקבל את הריהוט לבית על ידי חברת הובלה וזה לא משנה אם אתם מקבלים הובלה דרך החנות שרכשתם את הריהוט או שאתם בעצמכם הבאתם מוביל מקצועי להובלת ריהוט תמיד חשוב לתת יחס טוב וטיפ הגון וזה יחזור אליכם בשירות טוב ואמין.

פריקה נכונה הקפידו לפרוק את הארגזים שסומנו מראש מה יש בכל אחד היישר אל החדרים שבהם החפצים אמורים להיות דבר זה יחסוך ממכם הרבה כאב ראש ובלגן היות וכבר כל מה שצריך להיות בחדר נמצא ועכשיו צריך רק להוציאו מהארגז.

אם ידעתם לנהל נכון את יום מעבר הדירה תוכלו לעבור את היום הזה בקלות ובנעימות.

 

 

 

 

By gili