לצערינו הרב במציאות של שנות ה2016 יש המון תאונות דרכים הנגרמים לרב מטעויות אנוש.לאחרונה ישנה תחושב של עליה בנושא בטיחות בדרכים אך עדיין ישנם די הרבה תאונות ברמה היומיומית. בפוסט הזה נסקר את נושא ההורדה של המכונית מהכביש, מה עושים? למי כדי לפנות בנושא?

הורדת רכב מהכביש – הקדמה

כשאתם מורידים רכבים מהכביש יש סיבה ספציפית לכל אדם , יש אנשים ששומרים רכבים כחסף בעל ערך ומאחסנים אותו ( לא נוסעים עליו ) ומצד שני יש את אופציית הורדה הרכב ומסירתו לסוחרי פירוק כלי רכב.

מי יכול להוריד רכב מהכביש?

הורדת רכב מהכביש לאחר תאונה
הורדת רכב מהכביש לאחר תאונה

בעל הרכב הוא האדם היחיד שיכול לבצע הורדה של המכונית, עליו להצטייד בתעודה מזהה+רשיונות רכב. ( ניתן לבצע זאת גם באמתעות ייפוי כוח ).

הורדת רכב מהכביש לאחר תאונה

ברב המקרים אנשים רבים מורידים את הרכבים שלהם אחרי שכלי הרכב היה מעורב בצורה כזו או אחרת בתאונה ונקבע לו מעל 60% נזק – מה שרשמית מגדיר את המכונית כרכב שאסור לנהג עליו מטעמי בטיחות.

עזרו לכולנו להילחם בתאונות הדרכים! קראו טיפים ועדכונים בפייסבוק של אור ירוק!

מה האופציות אחרי שהורדנו את המכונית מהכביש ואין לנו בה כל צורך?
אז כברר ביררתם בנושא הורדת רכב מהכביש לאחר תאונה? הלך האוטו?!את יכול לעשות מזה כסף עם קונה רכבים לפירוק!!!

לא משנה מה הסיבה להשבתת הרכב, בעיות מכניות, בעיות חשמל, תאונת דרכים או כל בעיה אחרת.חברות קניית רכבים לפירוק  קונים בכל מצב ובכל מקום.( למידע ובדיקת מחיר בקרו באתר רכבים לפירוק)

גם אם הרכב "הלך" טוטאל לוס, גם אם במוסך אמרו שהאוטו לא שווה כלום.סוחרי פירוק רכבים יגיעו עד אליך ויקנו את הרכב בכל מצב שהוא.אתה צריך רק להתקשר למובילים בתחום וכבר הם ידאגו לכל השאר. הובלה ופינוי למגרשי גרוטאות .

חברות אלו מטפלות בכל המסמכים ובכל הפרטים הרשמיים. אין רכב שאינו בעל ערך, לכל רכב בכל מצב יש ערך משלו.רכב בלי חשמל, רכב בלי מנוע, רכב בלי גלגלים.

קונים הכול ולא רק זה!

חוק נטישת רכב לפירוקאם הרכב שלכם נתקע האמצע נסיעה, או מסרב להניע במקום ציבורי ואין לכם עניין להשקיע כסף רב בפינוי הרכב או גרירתו למוסך הקרוב, חברות מכוניות לפירוק יעשו זאת בשבילכם מהתחלה ועד הסוף. רק תצרו קשר ויגיעו עד הרכב המושבת והוא יפונה במהירות. חשוב לדעת שנטישת רכב בשטח ציבורי, היא עברה על החוק, שיכולה לגרור קנסות לא נעימים. אנחנו מגיעים אל הרכבים הנטושים ומפנים אותם באמצעות נגררים מתאימים, כך שאתם לא תצטרכו לקחת אחריות כלשהי על הרכב הנטוש.

חברות קניית רכבים לפירוק קונים את כל סוגי הרכבים, החל מרכבים לברזל שחוץ משלד אין בהם כלום וכלה ברכבים נטושים שיש אפשרות לתקן אותם.