מה עדיף השתלת שיער או קרחת? ומה חן חושב?


יש אנשים שמברכים את הקרחת, אבל כמה אחרים שונאים את זה מאוד. קרחת , המכונה גם התקרחות, היאמצב לא נורמלי שבומספר השיער שנופל מראשו הוא גדול בהרבה ממספר השערות שצומח . במצב נורמלי, סביב 70 עד 100 קווצות שיער נופלות מראשו של כל אחד בכל יום. אלה גדילים נופלים אז יהיו מייד להיות מוחלף על ידי שיער חדש שצומח צעיר. אם
מספר קווצות שיער שנופלים יעלה על הטווח נורמליש, התקרחות תהיה מאוד צפוי להתרחש . על גברים , התקרחות משמעות אובדן הדרגתי של שיערשעלול לגרום להיעלמות המוחלטת של כל השיער שלהם . על נשים , הבעיה היא פחות חמורה כפי שהוא רק גורם לדילול ולא אובדן מוחלט.

בעיה נשירת השיער היאבעיה פתירה. יש הרבה טיפולים ותרופות שניתן להשתמש בם כדי להתמודד עם בעיה זו. לגברים שמצפים להתאוששות המהירה ביותר אובדן השיער, השתלות שיער לגברים יכולות להיות אופציה נהדרת . למי שמעדיף לקבל את השיער שלהם שוחזר בשלום , אם כי באיטיות, יש מבחר גדול של תרופות טבעיות וסינטטיים שהם יכולים להשתמש בו. עם זאת, משום שהשתלת שיער יכולה לספקפתרון מהיר ויעיל לבעיית נשירה שיער, גברים רבים מעדיפים להשתמש בשיטה זו כאשר הם מתמודדים עם ההתקרחות שלהם , למרות שהם צריכים להוציא סכום גדול יחסית של כסף כדי להרשות לעצמו .

השתלות שיער לגברים פותחו מאז סוף 1950 . הליך כירורגי זה כולל את ההסרה של קווצות קטנות של שיער המכילים זקיקים פעיליםמחלקים מסוימים בריאים שלהראש , בדרך כלל בגבו . ציצות אלה לאחר מכן ניתן תהיה להשתילבאזורים שבם מתרחש מקריח . למרות התוצאה של טיפול זה לא יכול להידמות שיער שגדל באופן טבעי על הראש שלך בצורה מושלמת, הרבה אנשים שעוברים את הטיפול הזה הם די מרוצים מהתוצאה , כי זה נותן להם , כי לאחר שעבר את זה, הם לא יותר יש ללבוש נוכריות או פאות לכיסוי ראשו הקירח שלהםוכי כאשר השיער שלהם הופך להיות מלא , אין כמעט שום הבדל בין קווצות שיער המושתלות ואת אלה הטבעיים .

זכור כי למרות שאתה יכול להשתמש בתרופות טבעיות כדי להתגבר על הקרחת שלך, אתה צריך לחכות לתקופה ארוכה יחסי של זמן לפני שאתה יכול לקצור את התוצאה. למרבה הצער, ההמתנה היא לא תמיד דבר נוח לעשות , במיוחד אם אתה צריך לאבד את הביטחון העצמי שלך במהלך תקופת ההמתנה שלך. לכן, שימוש בהשתלת שיער לגברים לרפא ההתקרחות שלך, אם יש לך מספיק תקציב כדי להרשות לעצמך יותר.